Thursday 12 November 2009

..................

Nu stiu cati urmariti, sau urmareati, zilnic acest blog. Nu stiu pentru cati oameni "Versetul zilei" inseamna ceva. Pentru cati dintre voi este o lucrare ziditoare sau daca este, in general. Nu am mai scris nimic pe blog, de foarte mult timp. Imi cer iertare celor pe care i-am dezamagit prin acesta "pauza". De ce nu am mai scris nimic? Am avut si am pe cineva, care are nevoie de ajutorul meu, in fiecare zi. Cred ca cel mai important este sa fim alaturi de oamenii care au nevoie de ajutor. Au nevoie de o vorba buna, au nevoie sa fie intelesi. Atunci cand Domnul Isus ne-a spus "Mila voiesc, iar nu jertfe", cred eu, se referea la faptul ca noi trebuie sa fim oameni, sa simtim cu cei ce plang si sa radem cu cei ce rad. Nu sa ne fie mila de oameni, ci sa simtim durerea lor si sa fim alaturi de ei. Si pentru asta ai nevoie de timp, ai nevoie sa asculti, ai nevoie ca toate energiile tale sa fie canalizate spre a intelege cu ce se confrunta fratele sau sora ta in Hristos. Domnul intelege prin ce trecem, asa ne poate ajuta, si El a trait pe pamant si a fost ispitit la fel ca noi. Asa si noi, putem ajuta doar daca intelegem sau macar incercam sa intelegem oamenii din jurul nostru. Cred ca fiecare efect are o cauza, nu se poate altfel. Exista niste legi stabilite de Dumnezeu si aceasta e una dintre ele. Un om nu e trist degeaba, o cauza trebuie sa existe. Si nu il poti ajuta, daca nu intelegi cauza, daca nu o cauti. Nu stiu cand voi reincepe sa scriu articole pe acest blog. Acum incerc sa ma concentrez, incerc sa inteleg, sa simt cu oamenii din jurul meu, care au nevoie de acest lucru. Versetul zilei va fi prezent in fiecare zi pe blog.....................
Porunca Lui este sa ne iubim unii pe altii, fara conditii, fara rezerve, doar iubire. Facem noi asta?

5 comments:

  1. Cine urmăreşte binele, îşi câştigă bunăvoinţa Domnului,rodul celui neprihănit este un pom de viaţă, şi cel înţelept câştigă suflete.
    Iată, cel neprihănit este răsplătit pe pământ,
    sufletul binefăcător va fi săturat, şi cel ce udă pe alţii va fi udat şi el.

    ReplyDelete
  2. Versetul zile inseamna CEVA. Multumim pentru el, este ca painea cea de toate zilele :). Dumnezeu sa binecuvinteze si sa va dea rod bogat pana veti incepe sa scriti din nou pe acest blog.

    ReplyDelete
  3. Va multumesc pentru incurajari. Ma ajuta foarte mult. Domnul sa va binecuvanteze!!!

    ReplyDelete
  4. Eu ce sa mai zic?
    Multumesc, e prea putin!:)

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator