Monday 4 February 2013

Rugaciune saptamana 4 - 13 Ianuarie

Astazi am vazut urmatorul mesaj pe Facebook, pe pagina pastorului Florin Ianovici. Haideti sa ne rugam pentru Alexandru, fie ca Domnul sa se indure de el. 
 "Nu l-am cunoscut pe Alexandru dar l-am vazut aseara la spitalul de chirurgie plastica. A fost adus in urma in urma unui accident prin electrocutare. O imagine cutremuratoare, cum rar mi-a fost dat sa vad.

Mama lui se ghemuise de durere si epuizare pe un scaun in holul de asteptare. Bunica imi spunea printre lacrimi ca Aexandru mai venea pe la adunare din cand in cand. Nu s-a botezat pentru ca nu se simtea pregatit.

Cand a fost adus la spital a spus personalului medical ca vede doua porti: a iadului si a raiului si ca nu vrea sa intre pe poarta iadului. Acum este in coma indusa iar noua ne raman tacerile chinuite si suferinta unei neputinte care sfasie.

Am stat in fata unui tanar de 19 ani ars in proportie de 95% care isi traieste ultimile clipe. Ma gandeam, rugandu-ma, la un singur cuvant: "aşadar, nu atârnă nici de cine vrea, nici de cine aleargă, ci de Dumnezeu care are milă." Imi doresc ca Dumnezeu sa aiba mila de el.

In toiul vietii umbra mortii stie sa se furiseze si sa isi ia plata. Daca am trai in neprihanire ar pleca cu mana goala.

Sa avem grija ce facem cu viata noastra! Sa traim astfel incat sa lasam in urma noastra certitudini, nu intrebari dureroase.

E o zi de luni, e inceput de saptamana, e o indurarea noua a lui Dumnezeu pentru orice suflet. Fii intelept si foloseste bine timpul pe care Tatal ceresc ti l-a daruit!

In fond cine stie cat ne-a mai ramas?"

No comments:

Post a Comment

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator