Friday 28 August 2009

De ce atatea predici?

Poate va intrebati de ce am pus atat de multe predici. Si voi mai pune, mi-am propus sa strang la un loc, toate predicile prin intermediul carora Dumnezeu m-a ajutat sa inteleg, sa cred, sa ma apropii de El.
Multi poate, le-ati mai auzit, dar cati le-am ascultat? Ce inseamna a asculta?Definitia din Dex este:

ASCULTÁ, ascúlt, vb. I. 1. Tranz. a-și încorda auzul pentru a percepe un sunet sau un zgomot, a se strădui să audă. ♦ (Med.) A ausculta. ♦ A auzi. 2. Tranz. și intranz. A fi atent la ceea ce se spune sau se cântă. ♦ Tranz. A examina oral un elev. ♦ Tranz. A audia un martor (într-un proces) 3. Tranz. A acorda importanță celor spuse de cineva, a lua în considerație; a împlini o dorință, o rugăminte. ♦ Tranz. și intranz. A da urmare, a se conforma unui ordin, unui sfat etc.; a face întocmai cum vrea cineva. – Lat. ascultare (= auscultare).

Cati dintre noi am ascultat? Va invit acum sa le ascultati, sa le studiati, sa vi le scrieti pe inima, sa impliniti ceea ce invatati. Asa sa ne ajute Domnul sa facem.

No comments:

Post a Comment

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator