Monday 27 June 2011

Raspunsul lui Dumnezeu

Cred ca zilnic ne rugam Domnului si Ii cerem cate ceva. Un ajutor, o binecuvantare sau un raspuns la o problema arzatoare. Insa cum iti dai seama cand raspunsul primit este de la El?

E o problema cu care m-am confruntat de cand m-am intors la El. De unde stii cand un raspuns vine de la inima ta, de la cel rau sau de la Dumnezeu?

Un raspuns simplu si bun ar fi sa confruntam raspunsul primit cu ceea ce afirma Biblia. Insa ce facem atunci cand nu se poate aplica? Ai ajuns la o rascruce si trebuie sa o iei la stanga sau la dreapta, cum stii?

Din ceea ce am trait pana acum, nu pot da un raspuns foarte clar. Fara sa fiu ipocrit, cred ca am primit un raspuns direct, doar de cateva ori. De cele mai multe ori raspunsurile au venit fie prin Biblie, fie pe principiul usilor deschise si inchise.

Tot timpul cand aveam un gand, incepeam sa il analizez, sa vad daca este de la Dumnezeu sau nu, si il analizam atat de mult pana nu mai stiam nici eu de unde am plecat si unde trebuie sa ajung. Si asta imi sporea confuzia si mai mult.

Si totusi, nu pot explica in cuvinte, dar atunci cand El iti vorbeste direct, pur si simplu stii. Prima data, a fost un susur bland care mi-a adus o siguranta si o pace imposibil de descris, intr-un moment in care numai linistit nu eram.

A doua oara, a fost tot o perioada de zbucium incredibil, si a fost de nevoie ca mesajul sa fie repetat de cateva ori, pe 4 canale diferite. La inceput tot nu eram sigur, apoi incet incet, cand vedeam ca pe cai diferite primesc fix acelasi raspuns, exact aceeasi idee, formularea era identica, canalele fiind total diferite, am inceput sa inteleg.

E foarte greu de definit, pentru fiecare din noi, Dumnezeul care ne-a creat stie care este cea mai buna metoda de comunicare. Unii inteleg intr-un fel, altii in altul.

Important este sa avem rabdare si credinta in El, pentru ca El are in mana viata noastra si chiar daca un raspuns intarzie El nu ne va lasa din mana niciodata.

E foarte greu sa aplicam, si foarte usor sa le dam sfaturi altora. Atunci cand tu esti intr-o astfel de situatie parca toti iti dau sfatul asta si ti se pare ca e atat de usor de zis si parca atat de greu de aplicat..... Si asa si este. E mai usor sa zici decat sa faci. Insa nu intotdeauna ce avem de facut e usor.

Ce batalii importante din viata ta au fost castigate cu usurinta si cat pret ai pus pe o victorie usoara? Cate lectii ai invatat?

Ai incredere in Domnul si asteapta cu rabdare raspunsul sau.

1 comment:

  1. De foarte multe ori mi-a fost greu sa discern daca un raspuns vine sau nu de la Domnul, uneori este nevoie sa mai asteptam, iar ceea ce aduce linistea sa nu fie raspunsul…
    Ce greu este cand inca esti in incertitudine (de cate ori mi-am dorit sa stiu ce e bine sa fac de la inceput si a trebuit sa dau gres, sa sufar , sa nu inteleg de ce)….In viata apare adesea nevoia de a gasi raspunsusuri, prin incredintari clare cu privire la ce sa facem, sa alegem, sa vorbim. Raspunsul ce-l primesc poate sa fie sau nu dorit de mine.
    De multe ori am simtit ca nu am castigat batalia (sau poate ca nu am obtinut ce as fi dorit eu, fie lucruri bune dupa mine), dar de fapt Dumnezeu prin asta mi-a pregatit lectiii importante…multora nu le inteleg scopul..dar stiu ca nimic ne este la intamplare, ci fiecare lectie, fie ea mai dura, are rolul de a modela in noi caracterul pe care Domnul il vrea.
    Pe de alta parte cu cat am luptat mai mult, cu atat mai mult pretuim ce am primit. Mereu insa va fi nevoie de rabdare si credinta.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator