Wednesday 28 July 2010

Dezamagire

De cate ori nu am fost fiecare dintre noi dezamagiti, de unii oameni?

Oameni de la care aveam asteptari. Poate chiar frati sau surori din
biserica. Si ne-am trezit, punandu-ne nadejdea in ei, ca s-au
comportat la fel ca niste oameni fara Dumnezeu, poate chiar mai rau?

De cate ori ti s-a intamplat tie asta? Parca si o singura data e prea
mult, nu? E prea dureros. Insa asta e realitatea.

Ce poti sa faci? Ai doua variante, nu mai ai incredere in nimeni sau
treci peste si tratezi urmatoarea persoana, asa cum ai tratat-o pe
aceasta.

Eu unul, intr-o astfel de situatie, am realizat ceva. Asa cum ma
simteam eu atunci, asa se simte si Domnul cand eu Il dezamagesc. Oare
de cate ori nu fac asta? Zilnic, din nou si din nou. Ce face El cu
mine? Ma ridica, ma sterge de praf si se poarta cu dragoste, chit ca
eu fac ce fac. Si atunci, eu ce ar trebui sa fac? Noi de ce alegem,
de multe ori, sa ne victimizam si sa dramatizam ce ni se intampla,
cand la randul nostru ne purtam la fel?

De cate ori ai dezamagit pe altii? De cate ori ai ranit?

Si atunci de ce nu ierti si pleci de la capat?

Nu zic sa uiti, dupa ce un om te-a ranit, te-a dezamagit, trebuie sa
iti iei niste masuri de precautie, vis-a-vis de persoana respectiva.
Nu ii indeparta pe toti, pentru ca unul te-a ranit. Solutia nu e sa
fugi de oameni, ci sa ii iubesti si sa crezi ca pot fi si buni.

Alege sa iubesti, asa cum te iubeste El!

Tu cum procedezi cand te raneste cineva?

1 comment:

  1. E prea greu ca in momentul in care te afli in starea asta de dezamagire sa-ti controlezi starile sufletesti si actiunile. Daca o faci deja, Domnul sa te tina tare. Si daca nu, la fel:) Eu trec printr-o perioada grea.F grea. Insa nu sunt singura. Si mai mult decat atat, Il am pe Domnul care ma sprijina prin oamenii frumosi pe care i-a pus in viata mea.
    Momentele de dezamagagire sunt, evident, tot de la Domnul. El vrea ca noi sa trecem de o anumita etapa, la mine de naivitate, si sa ne maturizam pentru ca cel mai frumos dar pe care ni-L face Domnul este crearea caracterului nostru dupa o astfel de experienta.
    Oamenii in suferinta sunt mai aproape de Dumnezeu desi ei nu constientizeaza asta imediat. Si Dumnezeu este mai aproape de cel smerit si cazut.
    Domnul sa iti dea suflul de care ai nevoie sa intaresti oamenii prin cuvintele tale.
    O zi binecuvantata!

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator