Tuesday 7 December 2010

Tinta poruncii...

"Ţinta poruncii este dragostea, care vine dintr-o inimă curată, dintr-un cuget bun, şi dintr-o credinţă neprefăcută"
1 Timotei 1:5

Dragostea fata de aproapele nostru. Suna foarte frumos in predici, carti sau ca subiect al unei seri de studiu biblic. Ne-am obisnuit sa auzim asta, toti suntem convinsi ca e bine, insa cum stim ca o avem? Si oare chiar o avem?

Il iubesti tu pe fratele de la biserica, care tot timpul iti face observatie si te bate la cap, cu un aer superior?

Il iubesti tu pe necunoscutul din autobuz care te calca pe pantofi si nici macar nu isi cere scuze?

Oare Dumnezeu ii iubeste si pe ei? Ar trebui sa ii iubesti si tu?

De multe ori lucrurile despre care Biblia ne spune ca au o importanta capitala, ni se par imposibil de aplicat.

Eu unul, am stat si m-am gandit la ce am scris mai sus, m-am analizat si nu mi-a placut ceea ce am vazut.

Incearca si tu sa faci acelasi lucru, gaseste-ti cateva momente de liniste, de singuratate si uita-te adanc in inima ta. Cum reactionezi cand cineva te deranjeaza? Ce gandesti despre omul ala? Ce simti in acele momente?

Uita-te adanc in tine si stai de vorba cu Dumnezeu despre ceea ce ai gasit acolo. Ai curajul de a fi sincer?

2 comments:

  1. Cred ca zilnic trebuie sa ne reamintim aceste lucruri ca sa nu uitam a le aplica.
    Dragostea…stiu ca ar trebui sa fie permanenta, desi uneori o dovedesc, alteori nu. Fortandu-ma nu-mi va iesi. Am datoria de a o dovedi, si cel mai frumos este atunci cand reiese in timp ce nici nu-mi dau seama. Dar, faptele au demonstrat…nu in lucruri mari, ci in maruntisuri, ca nu am respectat tinta poruncii. Ce inseamna asta? Ca mai am de invatat lectii, poate chiar dureroase, prin care eu sa scad pentru ca dragostea Sa sa creasca in mine.
    M-am intors putin la 1 Corinteni 13 ca sa-mi reamintesc de fapt ce inseamna ea.
    In urma cercetarii am zis: “Doamne, da-mi putere sa iubesc fara sa astept ceva in schimb, pentru ca dragostea Ta a fost neconditionata si ea sa-mi fie de ajuns. Amin.”

    ReplyDelete
  2. “Doamne, da-mi putere sa iubesc fara sa astept ceva in schimb, pentru ca dragostea Ta a fost neconditionata si ea sa-mi fie de ajuns. Amin.”

    Toti cred ca avem de lucru aici, firea noastra e egoista, exact opusul a ceea ce ar trebui sa fim.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator