Monday 3 May 2010

Pretul dragostei

De multe ori auzim ca mantuirea este un dar pe care Dumnezeu ni-l face. Si asa este. Doar ca pentru a pastra acest dar trebuie sa platim un pret. Trebuie sa renuntam la modul de viata pacatos si sa ne schimbam viata din temelii. Altfel acest dar se poate pierde. Darul il primim, dar cheltuim ca sa il pastram.

Oare dragostea are un pret? Si care este acesta?

Poate te rogi ca Domnul sa iti creasca dragostea pentru El si pentru oameni. Si foarte bine faci. Cea mai mare porunca este sa ai dragoste pentru Dumnezeu si pentru oameni. Crezi ca poti invata sa iubesti fara suferi? Eu nu cred ca e posibil. Dragostea adevarata se caleste si se vede in suferinta. Este usor sa dai din gura si sa ii spui aproapelui tau, atunci cand il vezi in suferinta, o vorba buna cand tie toate iti merg bine. Dar esti tu in stare sa spui o vorba buna altuia, atunci cand in inima ta e durere? Atunci cand tie iti merg toate prost? Aceasta este dragostea adevarata, dragostea care se jertfeste pentru altii.

Cel mai concludent exemplu, dupa parerea mea, il vedem la Golgota. Acolo il vedem pe Domnul Isus impreuna cu doi talhari. Unul din acestia se pocaieste. Si ce face Domnul Isus? Batjocorit, scuipat, biciuit, intr-o suferinta inimaginabila, in ultimele clipe ale vietii El isi face timp pentru a-l asculta pe acest hot. Nu era in dreptul lui sa spuna: "Ce treaba am eu cu tine? Ai fost un nenorocit si acum vrei sa te ascult? Nu vezi ce probleme importante am eu acum? Nu vezi cat sufar, crezi ca am timp de tine? Macar daca erai un om corect, poate ma gandeam si la tine!" Dar nu, Domnul nostru isi face timp sa il asculte, sa ii spuna o vorba buna, ii arata dragoste. Tu poti face asa? Eu pot face asa?

Pentru a invata sa iubesti, sa te jertfesti trebuie sa suferi. Dragostea presupune zdrobire. Nu se poate altfel.

Te rogi tu pentru o dragoste mai mare fata de Dumnezeu si de oameni? Foarte bine faci! Esti pregatit sa platesti pretul?

1 comment:

  1. Slava Domnului pentru aceste ganduri. Asa este, si am inteles asta din propria mea experienta. E usor sa ii iubesti pe cei ce te iubesc, mai greu este atunci cand trebuie sa iubesti pe cineva care iti face rau, sau poate te face sa nu te simti acceptat.Dumnezeu pune dragoste de oferit in noi, dar daca noi nu alegem sa o dam mai departe, ea ramane fara rod.
    Multa binecuvantare

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator