Wednesday 26 May 2010

Un gand

Am primit astazi pe mail acest scurt gand. Mi s-a parut extraordinar, cat de mult ne vorbeste Dumnezeu prin Biblie si cat de putine realizam noi, cateodata. Cat de multe lucruri ne-au fost oferite deja si cat de putine intelegem.

"Incredere prin puterea Cuvantului lui Dumnezeu


E duminica si in drum spre biserica imi rasuna in gand un verset pe care il citisem inainte de a pleca de acasa. Ceva din el, imi spune ca trebuie sa arunc o privire catre locul unde este scris. Versetul se gaseste in cartea Efeseni, cap 3:12 “ In El avem, prin credinta in El, slobozenia si apropierea de Dumnezeu cu incredere.” Cand l-am citit pentru prima data m-am umplut de nadejde, de puterea supranaturala a Cuvantului lui Dumnezeu care aduce zidire si ne mareste credinta. Ce minunat ca prin credinta in Isus Hristos sa avem slobozenia si apropierea de Dumnezeu, si nu oricum, ci cu incredere.

Citind cartea Efeseni am realizat ca in primele 3 capitole sunt 11 locuri in care ni se spune ce avem in si prin
Isus Hristos. In randurile de ma jos am sa va subliniez esenta acestor versete:

In El, Dumnezeu ne-a ales, ne-a randuit mai dinainte sa fim infiati prin Isus Hristos.
In El avem rascumpararea, prin sangele Lui iertarea pacatelor.
In El am fost facuti mostenitori, randuiti mai dinainte ca sa slujim de lauda Slavei Sale.
In Hristos, noi care odinioara eram departati, am fost apropiati prin sangele lui Isus Hristos.
In El este pacea nostra.
Prin El si unii si altii avem intrare la Tatal, intr-un Duh.
In El, toata cladirea bine inchegata, creste ca sa fie un Templu Sfant in Domnul.
Prin El si noi suntem ziditi impreuna, ca sa fim un locas al lui Dumnezeu, prin Duhul.
In El avem, prin credinta in El, slobozenia si apropierea de Dumnezeu cu incredere.
El a dat pe unii apostoli, pe altii prooroci, pe altii evanghelisti, pe altii pastori si invatatori.
Daca ne vom hrani zi de zi gandurile cu aceste adevaruri, credinta noastra va creste si vom putea sa fim increzatori in apartenenta noastra, care nu este una oarecare, suntem mostenitori ai Cerului, si toate astea prin El, prin Isus Hristos.

Domnul sa va binecuvanteze cu adevarurile Cuvantului Sau in fiecare zi din drumul acesta spre vesnicie."

2 comments:

  1. Frumos si adevarat! Prin citirea Cuvintului capatam libertate in exprimarea credintei noastre! cred insa ca mai este o dimensiune a credintei care iti spune: fa tot ceea ce ai in inima, nu asculta decat de simtamantul tau, poate Domnul iti va da izbanda. Este ceva ce putini oameni isi permit!

    ReplyDelete
  2. Intr-adevar, Dumnezeu vorbeste si inimii noastre. Insa Biblia ne spune ca inima este nespus de inselatoare si ca din ea ies toate relele. Eu cred ca putem face ceea ce simtim, de abia dupa ce am trecut aceste ganduri ale inimii prin filtrul Bibliei. Daca gandul este bun, Biblia il va sustine.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator