Friday 3 April 2009

Te-am mintit

de Traian Dorz

Cand cu-a mele buze negre
Al Tau Nume l-am rostit
O, de cate ori Isuse
Te-am mintit.

Te minteam atunci cand mila
Aratam la cel lipsit
Caci pe-ascuns cu rautate
l-am vorbit!

Te-am mintit atunci Isuse
mila Ta cand o cerseam
caci pe altul fara mila
prigoneam.

Te minteam in fata lumii
cand ma inchinam smerit
caci cu mana cealalta
l-am lovit!

O, de-atatea ori in viata
Cand smerit sa par voiam
eram doar de ochii lumii,
Te minteam!

Dar de-atatea ori in viata
Cand in Fata Ta privesc,
am vazut ca Tu stii bine
ca mintesc...

Astazi lacrimile-amare
ce le vars necontenit
vor putea sa spele oare
ce-am mintit?

*preluat de pe www.resursecrestine.ro*

1 comment:

  1. Foarte adevarat,noi nici nu stim ca defapt il mintim pe Dumnezeu si atunci cand ii chemam Numele si noi infaptuim faradelegea in viata noastra,ca in 2Tim.2:19, caci oricine nu asculta de cuvantul lui Dumnezeu intru-totul face faradelege ca cei din 2Tim.3:1-17.Fiti sfinti caci Eu sunt Sfant.1Petru 1:16

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator