Friday 13 February 2009

Este Isus Dumnezeu?

Eu multa vreme mi-am pus aceasta problema. Am citit tot felul de teorii pro si contra. Nu am putut sa trag o concluzie din tot ceea ce am citit. Insa din tot ce am inteles pana acum, incercand sa Il cunosc personal pe Dumnezeu, am descoperit ca toata lucrarea lui este foarte logica, chiar matematica daca vreti. Atunci mi-am zis, de ce sa nu aplic niste principii matematice pentru a putea trage o concluzie?

Principiul stim cu totii ca este general valabil, este valabil in orice situatie.

Atunci am luat urmatorul verset, si am incercat sa il interpretez matematic:

"Dar dacă le fac, chiar dacă nu Mă credeţi pe Mine, credeţi măcar lucrările acestea, ca să ajungeţi să cunoaşteţi şi să ştiţi că Tatăl este în Mine şi Eu sunt în Tatăl."

Ioan 10:38

Sa presupunem ca avem 2 multimi matematice Isus =A si Dumnezeu = B.

Isus ne spune ca El este in Tatal si Tatal este in El.

Deci avem 2 variante:

1 A inclus complet in B si B inclus complet in A ---> A=B Isus este Dumnezeu
2 A inclus complet in B si B inclus partial in A -----> Isus este o parte din Dumnezeu

Cum se poate ca Dumnezeu sau o parte a Lui sa fie in acelasi timp pe Pamant, in forma umana, si totusi in acelasi timp sa tine Universul in mana? Nu stiu!!!!!! Slavit sa fie El!!!!

Sunt curios ce parere aveti.

2 comments:

  1. -"Hristos in noi"
    -noi suntem "in Hristos"

    care ar fi concluzia ? :) (matematic sau logic)

    Insusi Isus a spus "sa Te cunoasca pe Tine, SINGURUL DUMNEZEU ADEVARAT si pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu" (sublinierea imi apartine). Nu neg dumnezeirea lui Isus Hristos, asta ar fi erezie; dar imi vine greu sa folosesc semnul egal (Dumnezeu=Isus Hristos).

    ReplyDelete
  2. Va dati cu oarerea prea mult pe lucruri serioase fara sa cercetati scripturile
    Nu va jucati cu afirmatii gratuite daca sunteti crestini
    Cu toate ca Dumnezeu nu se contrazice, vaorg nu cautati in toate actiunile lui Dumnezeu logica
    CREDINTA DEPASESTE LOGICA
    Dumnezeu nu e matematica
    Cautati in Biblie si veti gasi o sumedenie de lucruri (lucrari)care nu au logica si totusi prin creinta le intelegem, le acceptam si au avut loc sau o sa aiba in viitor
    Inca o data spun: studiu nu pareri despre Dumnezeu
    Isus faca parte din dumnezeire
    Dumnezeu este trinitate -Tata, Fiu, Duh Sfant
    Asa ca nu pune egalul unde nu trebuie ca nu e matemaatica aici(o spun cu tot respectul)

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator