Monday 28 June 2010

Rugaciune saptamana 28 Iun - 05 Iul

Vreau sa incep prin a imi cere iertare pentru ca am publicat asa tarziu. Am fost prins cu multe lucruri si desi motivul era stabilit am scapat din vedere publicarea lui.

In ultima vreme am observat o inmultire a cazurilor de prigonire a celor proaspat intorsi la Domnul. E clar ca se duce o lupta fantastica. E nevoie sa le fim alaturi si in rugaciune si fizic. O vorba buna inseamna enorm pentru un suflet zdrobit. Un ajutor, cat de mic, e nepretuit. Ofera ce poti. Si sa nu uitam de fratii prigoniti in statele comuniste, musulmane...

Staruim in continuare si pentru Romania.

Domnul sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca mijlocirea!

2 comments:

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator