Friday 13 March 2009

Plangea datornicul - Traian Dorz

Rugaciunea mea Stapane
In tarziul miez de noapte
catre Tine se ridica,
plansa-n lacrimi si-n soapte.

Pleaca-Ti milostiv urechea
si suspinul meu asculta:
- nu mai pot plati Stapane datoria mea
cea multa.

Apasat de-a ei povara, rugaciunea mi se curma
mai ingaduie-ma Doamne
si plati-voi tot pe urma.

De pe crucea Ta Isuse glasul Tau coboara-n vale:
"fiule, iertata-i toata datoria vinei Tale"...

O, Tu mi-ai iertat Isuse datoria mea cea mare
cand pe Golgota, viata Tu Ti-ai dat rascumparare.

Peste toata datoria sufletului care plange
Tu ai scris "IERTARE"
cu sudoare si cu sange.

Insa sluga pacatoasa
care plange-acum fierbinte
chiar si dupa-aceasta Doamne,
a pacatuit-nainte.

Tu iertasi pe-al tau datornic
mila cand veni sa-Ti ceie,
el pe-al sau de gat il stranse
cel din urma ban sa-i deie!

Te-ndurasi cand el venit-a indurarea Ta s-o ceara,
dar el sfasie pe altul, fara mila ca o fiara!

- Eu am fost acel datornic
care plange-acum fierbinte
si-asternutul meu cu lacrimi
de cainta-l ud Parinte.

O, Te rog pentru-ndurarea si iubirea TA cea mare
scrie si peste aceasta datorie grea "IERTARE".

*preluat de pe www.resursecrestine.ro*

No comments:

Post a Comment

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator