Friday 31 December 2010

Un gand pentru noul an

Atunci cand simti ca esti pe cale de a ceda, cand esti chinuit si ai mustrari de constiinta, nu uita un lucru: Dumnezeu te iubeste!!! Asa cum esti, pacatos si slab, El si-a dat viata pentru tine.

Ce vrea sa vada la tine? Pocainta de pacatele vechi si noi si dorinta de a lupta cu pacatul. Chiar daca nu castigi azi sau maine, poate va fi o lupta de durata, dar nu abandona.

Dumnezeu stie cat de greu iti este si este langa tine chiar daca nu simti asta, chiar daca te simti pierdut si nevrednic.  Cand a spus Dumnezeu ca El si-a dat viata pentru noi datorita meritelor noastre?

Ridica-te, pocaieste-te, lupta-te!!!


6 comments:

  1. Pentru cate nu avem sa-I multumim... Si in primul rand, asa cum spune cantecul ca “In iubirea Lui de Tata mi-a schimbat viata mea”.
    Trebuie sa continuam a lupta pentru ca aceasta schimbare sa tina pana la sfarsit.
    Si in Noul An binecuvantari intregii familii. Pacea, dragostea si bucuria sa va salasluiasca in camin si in inima; indurarile Sale nesfarsite sa va lumineze fiecare zi!

    ReplyDelete
  2. La multi ani binecuvantati si tie!!!

    ReplyDelete
  3. Doamne asta cel mai bun mail care l-am citit vreodată . Nu credeam că exact pe 1 ianuarie 2011 o să citesc un mesaj pe care o viaţa l-am aşteptat. Când eram fără de speranţa şi când credeam că nici Dumnezeu nu mă mai iubeste...primesc acest mail

    ReplyDelete
  4. Slava Domnului, El stie cel mai bine de ce avem nevoie! Ma bucur pentru tine, daca simti nevoia sa vorbesti cu cineva dai click pe numele meu si gasesti acolo adresa de mail. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    ReplyDelete
  5. Ma bucur mult pentru aceste ganduri. Nadejdea ca El ne iubeste si ca a facut si face totul pentru noi este lucrul care imi da putere zi de zi sa traiesc in asteptarea venirii Lui.

    Multa binecuvantare.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator