Monday 18 June 2012

Rugaciune saptamana 18-25 Iunie

Saptamana trecuta va propuneam sa ne rugam pentru rabdare, pentru puterea de a ii pune pe altii inaintea noastra. In saptamana care urmeaza va propun sa pastram acest motiv de rugaciune si sa mergem un pas mai departe. Hai sa si aplicam. In fiecare zi a acestei saptamani, atunci cand problemele vin peste tine incearca sa te gandesti intai la aproapele tau si abia dupa la tine. Preda-i problemele tale Domnului si tu ocupa-te de cele ale semenilor tai. Sunt curios ce rezultate vom avea.

3 comments:

  1. Sa avem acest indemn in fiecare zi din viata !
    ,,Ziceam: „Voi veghea asupra căilor mele, ca să nu păcătuiesc cu limba; îmi voi pune frâu gurii, cât va sta cel rău înaintea mea.
    Am stat mut, în tăcere; am tăcut, măcar că eram nenorocit; şi totuşi durerea mea nu era mai puţin mare. ” Psalm 39 v 1,2 Amin !Asa sa fie !

    ReplyDelete
  2. http://www.prosport.ro/sport-life/special/miracol-nesu-dupa-un-an-de-zile-pot-sta-din-nou-in-picioare-foto-aparatul-care-il-ajuta-pe-bichon-sa-zambeasca-9666453
    NU MAI STIU EXACT CAND A FOST PROPUSA ZIUA PENTRU A NE RUGA PENTRU UN SPORTIV ,,MIHAITA NEACSU"
    AM GASIT ACEST LINK SI AM DORIT SA-L POSTEZ DESI POATE STITI DEJA DESPRE EL...
    RUGACIUNEA PENTRU EL TREBUIE SA CONTINUE .DUMNEZEU POATE SA-L FACA SANATOS...SLAVIT SA FIE NUMELE SAU!

    ReplyDelete
  3. Intr-adevar, a fost propus acum ceva timp. Eu am continuat sa ma rog pentru el, asa cum am promis. Sper ca si voi.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator