Monday 3 January 2011

Rugaciune saptamana 03 - 10 Ianuarie

Stim cu totii cat este de usor, atunci cand pacatuiesti, sa cazi in deznadejde si sa consideri ca pentru tine nu mai exista nici o speranta. Incepi sa crezi ce iti spune mintea, sa fii macinat de ganduri si cine stie unde poti ajunge. Uiti ca Dumnezeu te iubeste, uiti ca El iti cere doar sa te pocaiesti si sa lupti cu acel pacat. Cine stie cati oameni s-au pierdut din cauza acestor ganduri? Haideti sa ne rugam sa nu uitam niciodata aceste lucruri si ca Dumnezeu sa ne ajute sa le impartasim si celor care au nevoie. E atat de greu sa stai pe cale si e atat de usor sa te pierzi.

4 comments:

  1. De cele mai multe ori cea mai grea lupta se da in noi...in mintea noastra. Ne acuzam pentru ca am gresit...si foarte greu ne acordam iertarea sau poate niciodata...desi aducem inaintea Lui totul...insa eu-l nostru refuza sa accepte iertarea Sa, refuza sa "arunce asupra Sa toate ingrijorarile". Rezultatul: depresie, desconsiderarea propriei persoane; ne vedem cei mai nenorociti oameni. Partea buna este faptul ca am constientizat ca am gresit, ca avem remuscari, dar partea rea este ca nu vrem sa acceptam iertarea Sa. "Am gresit prea mult.. tocmai eu... e de neiertat ceea ce am facut". E greu sa accepti infrangerea, sa accepti ca inca esti un pacatos, ca ai nevoie de iertarea Sa inca o data si inca o data, ca numai cand vom ajunge la Tatal vom fi desavarsiti(Rom.7.14-25). Domnul sa ne ajute sa putem lupta, sa ne pocaim in fiecare zi si sa ne incredem in iubirea Sa!

    ReplyDelete
  2. Citesc acum o carte foarte interesanta, de Philip Yancey - Masura Credintei. In capitolul in care vorbeste despre dependenta, are o predica numita "De ce mi-as fi dorit sa fiu alcoolic" in care arata ce am putea invata de la oamenii care au probleme cu alcoolul, drogurile, etc. Ei nu se considera niciodata scapati sau vindecati, raman intotdeauna in garda stiind ca un singur pahar ii poate trage inapoi. Nu exista pericolul de a se vedea, asa cum unii oameni o fac, vindecati, scapati, sfinti, iar asta sa devina un prilej de cadere. Sunt in permanenta constienti ca sunt la un pas de esec si ca atare sunt constant in garda. E ceva ce ar trebui sa aplicam si noi.

    ReplyDelete
  3. asa este, este foarte greu sa stai pe cale si foarte usor sa te pierzi, parca ai vorbit exact pentru mine prin aceste cuvinte.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator