Monday 28 February 2011

Rugaciunea saptamana 28 Februarie - 7 Martie

De cele mai multe ori, oamenii din jurul nostru ne privesc caracterul, ne judeca. Oare ce vad ei? Un indicator spre Dumnezeu sau un crestin lumesc? Stateam si ma gandeam, in dreptul meu, si nu stiu ce sa zic. Vad multe zone in care Domnul mai are enorm de lucru, in care trebuie sa ma las modelat. Tu cum stai? Eu in saptamana care urmeaza, as vrea sa ma rog Domnului pentru intelepciunea necesara unui om din a carui viata ar trebui sa fie vizibil Dumnezeu. Stiu ca nu imi iese de fiecare data, insa mi-as dori atat de mult sa fie asa...

2 comments:

  1. Sa fiu o fereastra spre Dumnezeu, de atatea ori mi-am pus aceasta dorinta de a se vedea El prin mine, dar nu am reusit de multe ori, care sa fie problema? Cum sa se vada El in mine atunci cand se intampla sa ma enervez pe cineva, sau sa ridic tonul vocii la cei apropiati mie? Si lista poate continua…cum ma privesc ceilalti cand gresesc...si totusi unii vad lumina tocmai cand intunericul este mai profund, pentru ca o lumina este pusa in sfesnic ca sa lumineze si nu sa ramana ascunsa, si pentru asta avem nevoie de intelepciune ca viata noastra sa reflecte roada Duhului Sfant.
    Stiu ca nu ne va iesi mereu, dar cred ca este important sa nu renuntam la aceasta dorinta dupa voia lui Dumnezeu.

    ReplyDelete
  2. Si la mine Domnul mai are de lucru si trebuie sa ciopleasca si sa ma modeleze asa cum trebuie sa fiu dupa voia Sa.
    Dorinta mea e sa :
    ” Te las pe Tine sa cioplesti
    In mine chipul Tau de soare
    Sa-mi smulgi tacerile din piept
    Si n-am sa plang chiar de ma doare.
    Te las cu focul Tau sa-mi arzi
    Si deznadejde si rusine
    Iubirea doar sa mi-o inalti
    O, Domnul Meu, te las pe tine. “

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator