Monday 11 October 2010

Rugaciune saptamana 11-18 Octombrie

Pentru aceasta saptamana am primit de la voi, un indemn la care nu mai pot spune decat Amin! Si eu ma gandeam la acelasi lucru, cat de important este sa avem echilibru in vietile noastre. Si in relatia cu Dumnezeu si in relatiile cu oamenii din jur. Sa nu uitam ca Domnul doreste mila inainte de jertfa.

"O cerere in rugaciune a lui Agur, din Proverbe capitolul 30; doua lucruri care sunt valabile si astazi pentru noi:
„Doua lucruri Iti cer; nu mi le opri inainte de moarte!
Departeaza de la mine neadevarul si cuvantul mincinos; nu-mi da nici saracie, nici bogatie, da-mi painea care-mi trebuie.
Ca nu cumva, in belsug, sa ma lepad de Tine si sa zic: Cine este Domnul? Sau ca nu cumva in saracie, sa fur, si sa iau in desert Numele Dumnezeului meu.”(Prov. 30. 7-9)
Sa ne cercetam in lumina acestui cuvant cu sinceritate si atentie….
Sunt multi carora le lipseste painea, un loc de munca. Domnul sa le pregateasca! Sau altii din prea mult belsug Il negijeaza pe Dumnezeu. Domnul sa le deschida ochiii si la nevoile celor din jur! Sa ne rugam pentru un echilibru in toate, si in viata noastra, iar daca este voia Sa, avand totdeauna din destul sa prisosim in orice fapta buna."

1 comment:

  1. Bun indemn. Cand m-au vizitat hotii, m-am gandit ca le-a fost foame, desi nu au deschis usa frigiderului. Intr-o tara in care 25 % dintre tinerii apti de munca sunt someri, e clar ca este incurajata hotia, lenevia, care duce alte forme de manifestare a creativitatii umane. Criminalistii spun ca cea mai mare problema pentru ei o ridica delicventza juvenila. Avem motive multe sa mijlocim.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator