Monday 25 October 2010

Rugaciune saptamana 25 Oct -01 Noiembrie

Pentru saptamana care urmeaza, am ales un motiv sugerat de voi:

"Citesc acum o carte si pe masura ce merg mai daparte cu lectura sunt motivata si prin argumente logice sa iau decizia de a ma pune deoparte pentru Domnul.
La ce ma gandesc:
asa cum scriai si tu in ultimul articol, ma simt fara vlaga, obosita, fara pofta de viata si mai ales fara pofta de slujire, rugaciune, partasie. Cred ca aici intervine cel rau care incearca sa ma abata de la drumul drept. Cred ca este important sa incep sa ii cer lui Dumnezeu sa imi arate lucrurile din viata mea, micile sparturi care ma indeparteaza de El, si cum pot sa fac asta, trebuie sa descopar lucrurile care imi consuma energia, unde imi sunt directionate preocuparile.....poate am lasat portite deschise pentru cel rau : filme, ingrijorari,dezamagiri, lipsa partasiei, rugaciune insuficienta....poate nu il mai vad pe Dumnezeu ca ceea ce este cu adevarat - Atotputernic. Concluzia este ca pentru a putea sa ma pun deoparte pentru El, trebuie mai intai sa incep cu inceputul, cu cercetare si staruinta la El."

Amin!

1 comment:

  1. Sa cerem Domnului, prin rugaciune, puterea de a veghea asupra vorbirii noastre. De ne dam sau nu seama, am constatat ca cel mai mult, des si usor gresim in vorbire. Si chiar daca regretam mai tarziu, cuvintele nu mai pot fi retrase...Ele pot fi balsam si mangaiere, sau dimpotriva, sageti otravite. Sa ne rugam sa putem administra cuvintele astfel incat vorbirea sa ne fie totdeauna cu har, dreasa cu sare, asa cum ne invata Domnul Isus.
    "Pune, Doamne, o straja inaintea gurii mele, si pazeste usa buzelor mele!"(Psalm 141.3) pentru ca oridecateori voi fi provocat la manie, cearta,etc, sa raspund cu duhul blandetei, iar cel rau sa nu aiba biruinta asupra mea!

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator