Tuesday 5 October 2010

Rugaciune saptamana 4-11 Octombrie

Cred ca va intrebati de ce nu am publicat motivul de rugaciune pentru aceasta saptamana. Motivul este simplu, nu am avut o incredintare clara. Nu vreau sa fac ceva doar de dragul de a face. Imi doresc ca aceasta rugaciune sa fie una serioasa, tintita spre zonele unde exista o nevoie clara. Asa ca am decis ca este mai bine ca saptamana aceasta sa nu public un motiv oarecare.
Daca vreti puteti propune voi, daca nu de luni incepem iar sa staruim. Oricum, eu va propun ca ora 23 sa ramana valabila si pentru aceasta saptamana, chiar daca nu avem un motiv comun.

Domnul sa va binecuvanteze


Intre timp am primit un comentariu. Eu unul nu ma simteam vrednic pentru indemnul de saptamana aceasta, dar se pare ca Domnul s-a ocupat de asta.


"Propun in saptamana care urmeaza sa aducem inaintea Domnului tinerii care sunt plini de ravna si "ard" pentru Dumnezeu in lucrarea la care au fost chemati. Sa-i incurajam, sa le fim alaturi si sa-i sustinem in proiectele lor. Domnul sa inflacareze darurile ce le-a pus in ei, sa-si implineasca planul Lui minunat in vietile lor, bucuria si puterea sa-i insoteasca. Dumnezeu sa-i binecuvinteze, sa ramana tari si neclintiti in credinta lor caci mari lupte au de dus in vremurile de acum."

3 comments:

  1. si gandul meu legat de rugaciunea saptamanala este pe aproape - credinciosie. Si mai mult ca sigur ca fiecare dintre cei ce sunt implicati in slujire au nevoie de credinciosie sa mearga mai departe in lucrare.
    Multa binecuvantare pentru fiecare slujitor.

    Georgiana

    ReplyDelete
  2. Ce iti doresc eu tie Dulce Romanie:
    - un presedinte cu teama de Dumnezeu;
    -sa ridice Dumnezeu cate un Neemia la fiecare nivel organizatoric din tara noastra in toate domeniile.
    - sa se reintregeasca familiile de romani plecati pentru nevoi materiale in alte tari.
    - sa ne permitem sa ne ingrijim parintii atunci cand ei devin ca si copiii nostri. sa ii purtam cu brate puternice asa cum au facut-o ei pentru noi.
    - sa ne putem ingriji copiii daruindu-le valorile de pret ale cugetului curat. Sa nu se lase cumparati si sa nu se vanda niciodata pentru ca sunt inestimabili.
    - sa intre mantuirea in casele romanilor- mereu imi vine sa spun : "sa vina smerirea peste noi"
    - pentru serviciile publice;
    - pentru educatia civica;
    - pentru tinerii care cresc sub atat de multe influente si ispite sa poata discerne ce este bun si ce ii ajuta sa devina Oameni.
    - sa fim multumitori ca sa ne putem bucura de sanatate si viata.
    - sa fim multumitori pentru puterea care o are biserica cand sta pe genunchi.
    - sa avem parte de HAR.

    Iubesc pe Domnul caci el asculta glasul meu cererile mele.

    ReplyDelete
  3. O cerere in rugaciune a lui Agur, din Proverbe capitolul 30; doua lucruri care sunt valabile si astazi pentru noi:
    „Doua lucruri Iti cer; nu mi le opri inainte de moarte!
    Departeaza de la mine neadevarul si cuvantul mincinos; nu-mi da nici saracie, nici bogatie, da-mi painea care-mi trebuie.
    Ca nu cumva, in belsug, sa ma lepad de Tine si sa zic: Cine este Domnul? Sau ca nu cumva in saracie, sa fur, si sa iau in desert Numele Dumnezeului meu.”(Prov. 30. 7-9)
    Sa ne cercetam in lumina acestui cuvant cu sinceritate si atentie….
    Sunt multi carora le lipseste painea, un loc de munca. Domnul sa le pregateasca! Sau altii din prea mult belsug Il negijeaza pe Dumnezeu. Domnul sa le deschida ochiii si la nevoile celor din jur! Sa ne rugam pentru un echilibru in toate, si in viata noastra, iar daca este voia Sa, avand totdeauna din destul sa prisosim in orice fapta buna.

    ReplyDelete

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator