Thursday 12 March 2009

de la Vladim Pustan - Vremea lucrarii

Biblia este plina de cazuri de slujitori trimisi in lucrare totalmente "nepregatiti". Oameni ce au considerat ca inca nu a sosit timpul toiagului, al calatoriei, al punerii deoparte pentru Imparatie, dar pentru care Dumnezeu a hotarat grabirea consacrarii.

Toti sunt oameni care au stiut ce presupune urmarea lui Dumnezeu, ce fel de truda cere, cat de fara cusur trebuie sa fie jertfa. De aceea, poate, au mai asteptat, au tras de timp. Moise si Ghedeon, Isaia si Ieremia, David si atatia altii de care avea nevoie cerul au fost trimisi inainte de a termina scoala, inainte de a primi recunoasterea oamenilor.

Atatia oameni nu fac nimic pentru ca asteapta un semn, o trimitere speciala, maturizare suficienta. O lumanare arde in clipa in care e aprinsa. Daca Duhul lui Dumnezeu este peste tine, trebuie sa arzi in clipa aceea. Timpul lucrarii este azi, trebuie sa arzi din clipa aceea. Timpul lucrarii este azi, pentru ca maine poate fi ziua neputintei sufletului si trupului, maine poate fi obisnuinta cu nelucrarea, maine poate fi lipsa obiectului slujirii. Multi ne ascundem lenea si lancezeala spirituala dupa versete biblice- "Si Moise a spus ca el nu pleaca in lucrare daca nu vine Domnul cu el." Si tot asteptam ziua in care sa ne bata Dumnezeu pe umar si sa zica: "No, hai!".

Sunt nopti in care nu pot dormi, gandidu-ma la acei oameni pe care mi-am propus sa-i vizitez maine la spital si cand m-am dus, mi-a spus asistenta ca omul cautat nu mai e acolo, pentru ca aseara a murit, si am ramas cu portocala in geanta; dar el nu avea nevoie de portocala mea, ci de mine, intelegi asta?

Maine mi-am propus sa-i vestesc Evanghelia unui om, dar nu l-am mai gasit, pentru ca se mutase. Sunt prea tanar pentru cor, pentru predicare, pentru misiune, pentru facerea binelui. Asteapta sa termini facultatea, sa te casatoresti si sa ai vreo cinci copii si soacra-ta sa fie cu tine in casa si masina sa te lase de doua ori pe saptamana si seful sa te tina la ore suplimentare. Vei fi un bun slujitor atunci. Daca acum cand ai asa putine responsabilitati sociale nu poti, cum vei putea atunci?

Stai si mediteaza la cuvintele acestea: "Ca sa ajungi in varful unui stejar ai doua metode la indemana. Sa te cateri julindu-ti mainile si picioarele sau sa te asezi pe o ghinda si sa astepti."

Nu spune ca esti prea neinsemnat pentru Imparatie. O lumanare poate face cand vrea ea ce soarele nu poate face niciodata - sa lumineze noaptea. Are nevoie Dumnezeu de lumina ta, oricat de palpaitoare ar fi. Vremea lucrarii e acum...

No comments:

Post a Comment

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator