Monday 11 May 2009

Un timp cu Domnul

Am realizat, de curand, ca am inceput sa petrec exagerat de mult timp in fata televizorului si a calculatorului. Timpul de rugaciune, de studiere a Cuvantului a scazut drastic. La fel si timpul petrecut cu oamenii din jurul meu, cu care ar trebui sa ma comport cu totul altfel. Ar trebui sa le acord mai mult timp si mai multa dragoste. Am hotarat, ca timp de doua saptamani, sa public doar versetul zilnic, iar restul timpului sa il petrec, cat mai mult posibil, in prezenta Domnului. Nu stiu cati dintre cei care cititi acest blog simtiti aceleasi lucruri, dar eu vreau sa va indemn pe toti sa faceti acest pas. Cred ca este nevoie sa ne evaluam zilnic si in fiecare dimineata sa ne rededicam Domnului. Domnul sa ne ajute sa veghem si sa pastram candela credintei aprinsa pana la venirea Lui.

No comments:

Post a Comment

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator