Monday 4 May 2009

Hristos este propovăduit. Eu mă bucur de lucrul acesta şi mă voi bucura.

Am citit recent un articol, in care se vorbeste despre predica Pastorului Vladimir Pustan intr-o biserica ortodoxa. Citind comentariile publicate pe site, m-am intristat pentru ca e clar ca foarte multi oameni nu inteleg ce inseamna Hristos. Fratele Pustan este blamat pentru ca si-a facut semnul crucii si pentru tot felul de nimicuri. Unii spun ca a facut un pacat, altii spun ca predica nu a fost asa cum considerau ei ca e bine, etc. Dupa parerea mea, un singur lucru conteaza, Hristos a fost propovaduit! Punct!

Citind toate aceste reactii, mi-a venit in minte o comparatie biblica. Apostolul Petru a fost trimis de Dumnezeu sa vesteasca Evanghelia unui sutas roman, iar la intoarcere a fost, initial, blamat de ceilalti apostoli, care se considerau ei insisi "alesi", restul oamenilor fiind pentru ei necurati. Cam asta e ideea care se desprinde din toate comentariile. De ce s-a dus acolo si si-a mai facut si cruce pe deasupra? Pentru ca e clar ca Dumnezeu a avut un plan cu el acolo, altfel nu mai ajungea. Dumnezeu nu ar fi ingaduit. Sunt oare penticostalii mai sfinti decat baptistii? Ortodocsii decat catolicii? Exista o Biserica adevarata? DA!!! Este Biserica Domnului Isus si din ea nu fac parte penticostalii, baptistii, ortodocsii, catolicii, ci ucenicii Sai, cei care implinesc Cuvantul.

Matei 7:21 Nu orişicine-Mi zice: "Doamne, Doamne!" va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri.

Ioan 6:40 Voia Tatălui meu este ca oricine vede pe Fiul, şi crede în El, să aibă viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi."

Personal, cred ca el si-a facut cruce pentru a nu fi o pricina de poticnire si din dragoste pentru Cuvantul Domnului pe care dorea sa il vada impartasit. A gresit? Nu cred asta, cred a facut exact ce trebuia. L-a propovaduit pe Isus Hristos, rastignit pentru pacatele noastre. Sa ne ajute Domnul sa fim si noi, macar, la fel de smeriti si pocaiti ca acesti oameni.

Ce drept avem noi sa judecam? Cred ca toata aceasta situatie, care cel mai probabil va mai starni controverse, se muleaza perfect pe urmatoarele versete biblice:

Luca 6:41 De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tău, şi nu te uiţi cu băgare de seamă la bârna din ochiul tău?
Luca 6:42 Sau cum poţi să zici fratelui tău: ,Frate, lasă-mă să-ţi scot paiul din ochi' şi, când colo, tu nu vezi bârna din ochiul tău? Făţarnicule, scoate întâi bârna din ochiul tău, şi atunci vei vedea desluşit să scoţi paiul din ochiul fratelui tău.
Luca 6:43 Nu este nici un pom bun, care să facă rod rău, şi nici un pom rău care să facă rod bun.
Luca 6:44 Căci orice pom se cunoaşte după roada lui. Nu se strâng smochine din spini, nici nu se culeg struguri din mărăcini.

Care sunt roadele pe care Vladimir Pustan le-a adus? Domnul Isus Hristos stie, si El este si Cel care are dreptul sa il judece! Noi sa ne bucuram ca Domnul a fost propovaduit si asta e tot ce ar trebui sa ne intereseze. Domnul sa ne ajute la asta!

Filipeni 1:18 Ce ne pasă? Oricum: fie de ochii lumii, fie din toată inima, Hristos este propovăduit. Eu mă bucur de lucrul acesta şi mă voi bucura.

Mai jos gasiti aceasta predica:









No comments:

Post a Comment

 

Dumnezeu este dragoste

Grab this Headline Animator

Dovezi in favoarea lui Dumnezeu

Grab this Headline Animator